Unknown

Set di bawah merupakan set optimum yang dicadangkan sekiranya anda mempunyai masalah penyusuan. Ramai yang telah berjaya meningkatkan pengeluaran susu dari 0.5 oz ke 5 oz hanya dalam masa 10 minit. wow!! Mari kita lihat bagaimana supplements tersebut mampu membantu dalam meningkatkan kualiti dan kuantiti susu ibu.


Milk Booster Set















ESP adalah sumber protein terbaik untuk meningkatkan kualiti dan kuantiti susu ibu. Susu akan menjadi lebih pekat dan bayi akan merasa lebih cepat kenyang. Ada juga customer yang mengatakan payudara akan cepat penuh (engorge) setelah mengamalkan ESP sehingga susu terpaksa dipam walaupun baru selesai direct feeding. Ingat! Milk production memerlukan fat, water dan protein. Maka, ESP perlu ada dalam senarai milk booster supplement anda. 
Tips: Campurkan ESP bersama oatmeal sebagai sarapan atau snek in between meals. Ramai customer kami dari kalangan wanita bekerjaya memberikan testimonial, susu yang dipam akan lebih banyak dari biasa berbanding dengan pengambilan makanan lain ketika sarapan. Selain itu, anda juga boleh campurkan ESP dengan Mealshake Shaklee, khasiatnya akan bertambah-tambah kerana Mealshake Shaklee mengandungi banyak vitamin, mineral, serat, kalsium dan mempunyai perasa vanilla yang enak.


Vita-Lea pula selain melengkapkan kelengkapan vitamin dan mineral dalam tubuh ibu menyusu, ia juga mengandungi tambahan formula iron untuk mengekalkan penghasilan susu ibu. Tahukah anda kekurangan iron atau maternal anemia boleh menyebabkan penurunan milk supply? Jadi amat penting untuk memastikan kandungan iron dan nutrient lain dalam badan adalah mencukupi.


Stress merupakan salah satu punca utama kegagalan dalam proses penyusuan. Ini mungkin disebabkan perubahan hormon, kepenatan bekerja dan menjaga anak serta rumahtangga dan sebagainya. B-Complex dapat membantu menstabilkan hormon, mengurangkan tekanan dan memberikan tenaga supaya proses penyusuan anda tidak terjejas. Pengambilan vitamin B12 yang terdapat dalam B-Complex oleh ibu menyusu juga dikatakan mampu meningkatka perkembangan otak bayi. 

Seperti B-Complex, Vit-C adalah water soluble di mana kombinasi antara dua (2) vitamin ini  mampu meningkatkan penghasilan susu ibu up to a certain point. Selain itu, ciri-ciri antioksidan yang terdapat dalam Vit-C akan meningkatkan immunity system ibu, dan pada masa yang sama akan di-pass-kan kepada bayi yang menyusu melalui breastmilk. Jadi, bayi akan sukar jatuh sakit.


OsteMatrix amat diperlukan dalam diet harian untuk breastfeeding/nursing mothers. Ini kerana bayi akan "menarik keluar" simpanan kalsium dari tubuh ibu untuk keperluannya ketika menyusu. Simpanan kalsium yang makin hilang akan menyebabkan masalah osteoporosis berlaku dengan lebih cepat di kalangan wanita.

Akhir sekali, Alfalfa -herbal supplement yang mampu meningkatkan penghasilan susu ibu (milk booster). Alfalfa tablet boleh dimakan begitu sahaja atau dipecahkan untuk dijadikan minuman herba. 
Tips: Campurkan tablet Alfalfa ke dalam teh halba untuk kesan peningkatan penghasilan susu ibu yang maksimum. Insyaallah, kami akan kongsikan cara pembuatan teh halba dalam entry yang akan datang.

Jadi, buat ibu yang berhasrat untuk menjayakan penyusuan badan secara exclusive, dapatkan set milk booster ini dari Mieza Shaklee



PERINGATAN
Set ini hanyalah sebagai "alat bantuan" tambahan dalam usaha anda untuk meningkatkan penghasilan susu. Pastikan anda mengamalkan rutin wajib sebagai seorang breastfeeding mother seperti menambahkan kekerapan pam atau direct feeding, dan juga pengambilan air dan kalori yang mencukupi. Kami turut menawarkan trial pack untuk yang berminat untuk mencuba. Hubungi kami sekarang untuk mendapatkan set anda.







0 Responses

Catat Ulasan