Unknown

Tahukah anda, kebanyakan penyakit berpunca daripada usus?

Di Shaklee kami ada vitamin untuk anda yang mempunyai masalah sistem penghadaman nie.  Tapi, saya tak mau cerita pasal itu, anda boleh google untuk lebih info.

Yang saya nak kongsikan ialah mengenai Shaklee Herb-Lax.


Ramuan asas produk ini terdiri daripada kobinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. Ia mengandungi 9 herba semulajadi : alfalfa leaves, senna leaves, anise seed, blue malva flower, buckhorn bark, locorice root, rhubarb root, fennel seed and culver's root. Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.



MANFAAT UTAMA  

1. Pembersihan Najis tersekat 

2. Meransang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh badan kita. 

3. Membantu masalah sembelit 

4.Tindakan pembersihannya yang lembut boleh menggembalikan semula proses semulajadi pergerakkan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit.  

5.Mengempiskan perut 

6. Ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai di ambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas, sebagai minuman teh herba.


REKOMENDASI 

Untuk kesihatan berpanjangan : 2 kali seminggu ( 4 biji setiap kali sebelum tidur)

Untuk pembersihan usus / detoksifikasi, melawan kanser , mengawal berat badan : 2 kali sehari - 3 biji setiap kali (selepas makan dan sebelum tidur) 

SUMBER

Mieza Shaklee
         <ID No: 890282>
0 Responses

Catat Ulasan